Succesvol webinar over platformeconomie met Buckaroo

Hoe deel je als bedrijf kennis over een upcoming en belangrijk thema in de betaalindustrie? Organiseer, net als Buckaroo, een informatief webinar!

Lees meer

Een vernieuwde website voor Venco

"Met een verouderde website een nieuw product lanceren? Liever niet." Dat dacht Venco ook en wij zorgden voor een website die klaar is voor Choco D'rop.

Lees meer

Een refreshing website voor Sportlife

Sportlife lanceerde een nieuw product op de markt: Sportlife Boost. Belangrijk dat de website hier ook bij aansluit. Ontdek hoe metmotion dit heeft aangepakt!

Lees meer

Verhogen klantbeleving voor Livera franchises

Om de klantbeleving te verbeteren liet Livera een animatievideo maken. Zo kan het personeel zich goed inleven waardoor de boodschap nóg beter overkomt.

Lees meer

Diverse video’s voor DHL Express

Voor de regelmaat waarmee DHL video's wenst, hebben wij een video format ontwikkeld waarin het mogelijk is om snel te schakelen binnen korte termijn.

Lees meer

Verbetering van de stedelijke gezondheid met het UMC

Healthy Urban Living is een steeds belangrijker thema en het evenement door UMC verbindt internationale stakeholders. metmotion maakte de videoreportage.

Lees meer

De positieve invloed van moestuinieren met Volksgezondheid Utrecht

Moestuinieren heeft een positieve invloed heeft op de hersenen. Voor specialisten en ouders maakten wij een video, om moestuinieren met peuters te stimuleren.

Lees meer

Afval als basis voor het maken van nieuwe energie voor Maris Projects

Wij kregen de opdracht om een animatievideo te maken over het proces van het omzetten van afval naar energie. Binnen 72 uur. Challenge accepted!

Lees meer

Het nieuwe inspecteren met Antea Augmented Reality

Antea Group zag dat Assetmanagement (onderhoudsmanagement van objecten en locaties) veel slimmer en intuïtiever kon. Wij ontwikkelden het videoconcept.

Lees meer

Promotievideo voor YANMAR YM Tractor Series

Yanmar Europe vroeg ons een promotievideo te maken voor YM Tractor Series. De video werd ingezet op een grote beurswall en via diverse online kanalen verspreid

Lees meer

Makkelijk betalen met de Smart Checkout van Buckaroo

Buckaroo vroeg om een social-productvideo waarin visueel het nieuwe product "Smart Checkout" te zien is.

Lees meer

Fantasie als leermiddel in TV reclames voor Spelenderwijs

metmotion werd gevraagd om vier TV commercials en een radio commercial voor Spelenderwijs Utrecht te maken.

Lees meer