Livera vroeg ons om een animatievideo te ontwikkelen om in de interne organisatie medewerkers te informeren hoe zij data kunnen gebruiken om een betere klantervaring te creëren. Daarbij vonden ze het belangrijk dat klanten zich op hun gemak voelen, zichzelf zijn en ze hun ware schoonheid onthullen. Vandaar is het van belang dat het personeel zich beter kan inleven in de klant door het gebruik van data.

Wat hebben we gedaan:

  1.     Conceptontwikkeling samen met de klant
  2.     Visuele stijl ontwikkeld
  3.     Animatievideo ontwikkeld

De uiteindelijke animatievideo duurde 3,5 minuut en heeft goed bijgedragen aan de doelstellingen van Livera zoals het verbeteren van de klantervaring in de winkel. Aangezien de video voor intern gebruik is mogen we deze niet vertonen. We hebben daarom een korte teaser van 30 seconden gemaakt zodat je een indruk krijgt.

In 1969 werd Livera opgericht en tot op de dag van vandaag zijn ze een begrip in Nederland. Zij vinden het belangrijk dat vrouwen goed voor zichzelf zorgen. Dat betekent een goede balans tussen werk en privé, maar ook een gezonde levensstijl, waaronder gezonde voeding, bewegen en luisteren naar je lichaam.

Daarnaast staat persoonlijke aandacht bij hun hoog in het vaandel. Door jarenlange expertise kennen ze hun klanten door en door en kunnen ze goed adviseren over de juiste maat en pasvorm.