Hoe zorg je als Livera voor een nog betere klantbeleving? Wij weten het wel en maakten een inspirerende animatievideo.
De uitdaging
Livera vroeg ons een animatievideo te maken om medewerkers te informeren over hoe ze een betere klantervaring kunnen creëren. Klanten moeten zich bij Livera vooral op hun gemak voelen, zichzelf zijn en hun ware schoonheid kunnen tonen.
De oplossing
Wat wij hebben ontwikkeld:
- Concept
- Visuele stijl
- Animatievideo
Het resultaat
De animatievideo die wij maakten duurt 3,5 minuut en heeft goed bijgedragen aan de doelstellingen van Livera om de klantervaring in de winkel te verbeteren. Aangezien de video voor intern gebruik is mogen we deze niet vertonen. We hebben daarom een korte teaser van 30 seconden gemaakt zodat je toch een indruk krijgt.

In 1969 werd Livera opgericht en tot op de dag van vandaag zijn ze een begrip in Nederland. Livera vindt het belangrijk dat vrouwen voor zichzelf kunnen zorgen. Dat betekent een goede balans tussen werk en privé, maar ook een gezonde levensstijl, waaronder de juiste voeding, bewegen en luisteren naar je lichaam.
Daarnaast staat bij Livera persoonlijke aandacht hoog in het vaandel. Door hun jarenlange expertise kennen ze hun klanten door en door en kunnen ze goed adviseren over de juiste maat en pasvorm.