Voor de regelmaat waarmee DHL video’s wenst, hebben wij een video format ontwikkeld waarin het mogelijk is om snel te schakelen binnen korte termijn.

De uitdaging

DHL is op zoek naar nieuwe teamleiders. Dit wilden ze graag aankondigen met een toffe video die laat zien hoe leuk het is om bij DHL te werken. In de video zijn beelden te zien van de DHL Courier Challenge dag. We hebben deze beelden gemonteerd op muziek van een oud DHL medewerkster.

De oplossing

Herbruikbaar video template

Met het oog op video content dat snel te realiseren binnen de korte termijn die DHL wenst, én dat snel om te bouwen is voor andere video’s (herbruikbaarheid). Hiervoor is eenmalig een template ontwikkeld die met kleine aanpassingen voor nieuwe onderwerpen gebruikt wordt. Bij DHL werden enkel foto’s gebruikt om deze video’s te maken.

Het resultaat

Het resultaat van de wervingsvideo is een energieke video met een frisse uitstraling!

Daarnaast staan er ook een basis voor diverse video’s klaar, voor toekomstige samenwerkingen en toffe aankondigen.

Bekijk ook de promo templates voor nieuwe samenwerkingen en toffe aankondigingen

Over DHL

DHL is aanwezig in meer dan 220 landen en gebieden wereldwijd, waardoor het ’s werelds meest internationale bedrijf is. Met een personeelsbestand van meer dan 350.000 medewerkers bieden ze oplossingen voor een vrijwel onbeperkte hoeveelheid logistieke behoeften.

Zij willen verbindingen tussen mensen tot stand brengen en hun leven een stukje beter maken. En dit doen ze door altijd klantgericht te zijn en dag in dag uit het beste te doen voor hun klanten.